Good morning sunshine

Har verkligen försökt peppa mig själv idag eftersom både jag och hela min klass har behövt extra energi idag, så idag har jag lyssnat på musik hela tiden nästa. Musik är kukkelimuk medecin för mig haha.

3 pepplåtar;

•Good morning sunshine - Alex Day
(fantastisk låt att sätta på på morgonen, rekomenderar att titta på videon samtidigt)

•Something else - Gustav Blomberg
(minns en dag på gymnasiet när en klasskompis, Amanda, sa att Gustav hade skickat en låt när hon var lite deppig och att hon mådde så himla mycket bättre efteråt, och den funkar verkligen så, så härlig).

•Buona sera - Paolo Nutini
(eftersom han är en utav mina favoritartister så får hans röst mig att må bra, och den här låten gör han en så mysig version av).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

saritavivas.blogg.se

Sara heter jag och är runt 20 år gammal (lägg märke till runt 20 ,vilket betyder att jag inte fyllt än men känner mig som om jag vore 3 om jag skriver 19). Jag tog i juni studenten och nu har jag flyttat från min hemstad en bra bit uppåt för att plugga till artist under ett år och tänkte låta mina vänner (och dom jag inte känner) att följa mig här om dom känner för det.

RSS 2.0