Home, sweet home

Hej!
I torsdagsnatt åkte jag hem mot lilla sala, äntligen! Linnea och Karin följde mig till tåget som gick 23.09. För att hålla värmen lekte vi lite "huvud, axlar, knä och tå".

Sen åkte jag äntligen.. I ungefär 20 minuter innan jag fick vänta på en liten station i ett ställe som heter Ånge i 50 minuter innan nattåget äntligen gick MIT Uppsala. Jag hade liggvagn vilket var, annorlunda. Mysigt faktiskt, jag är en sån där tjej som tycker att sova är till för mesar, nejdå det är så skönt, men jag kan lika gärna åka samtidigt, då händer det nått och jag är inte ensam.

Kom till uppsala 05.56 och väntade 45 minuter innan mitt (nått försenade) tåg kom och tog mig hem till Sala där min fina vän Nathalie (som nyss fått KÖrKORT, GRATTIS GUMMAN) väntade på att få hämta mig.

... SÅ NU ÄR JAG I SALA FRAM TILL Nästa söndag, Woho!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

saritavivas.blogg.se

Sara heter jag och är runt 20 år gammal (lägg märke till runt 20 ,vilket betyder att jag inte fyllt än men känner mig som om jag vore 3 om jag skriver 19). Jag tog i juni studenten och nu har jag flyttat från min hemstad en bra bit uppåt för att plugga till artist under ett år och tänkte låta mina vänner (och dom jag inte känner) att följa mig här om dom känner för det.

RSS 2.0